ISS 1025 10281Digitaal is het nieuwe normaal. Zoek op het internet uw doelgroep. Ga met de juiste communicatie een eerlijke en respectvolle dialoog aan.

 

 

 

 

‘We zullen verdrinken in informatie en hunkeren naar kennis.’

John Naisbitt, MegaTrends

Denk als een uitgever

We lijden aan ‘info-besitas’, een dagelijkse overdosis aan informatie. Dat maakt de uitdaging des te groter om met de juiste communicatie de aandacht van jou doelgroep te trekken. Digitale contentmarketing maakt hier het verschil. Gebruik goede content en het internet om uw boodschap te verspreiden. Want eigenlijk zijn er drie soorten media.

OWNED MEDIA is je basis met alle eigen media (van website tot nieuwsbrief, bepaalde sociale media kanalen en al uw interne kanalen). Je moet geen beroep doen op journalisten die als ‘filter’ fungeren. Nee, je gaat zelf rechtstreeks, onder meer via internet, zelf communiceren met de hele wereld.

PAID MEDIA is betaalde media, dat zijn uw marketing- en reclameacties waarbij je advertenties of advertorials gebruikt om in kranten, radio, televisie en op internet uw product of dienst in de kijker te zetten. Hiervoor moet worden betaald.

EARNED MEDIA is de zelf verdiende media. Media die je zelf genereert door actief te communiceren. Bijvoorbeeld via sociale media, door media-catching als expert en door allerhande initiatieven die free publicity kunnen genereren.

Het internet is bij elk van deze media een belangrijk hulpmiddel. Het internet geeft de mogelijkheid om (in theorie) in contact te komen met miljoenen andere mensen. Allemaal potentiële klanten. Om dat ‘miljoenenpubliek’ te bereiken, moet u dus leren denken als een ‘uitgever’ en uw communicatiekanalen maximaal benutten.


Diensten:

Online Publicaties
Nieuwsbrieven
Websitenieuws
Social Media Content
Copywriting
Journalistieke Opdrachten
Content Marketing
SEO Webschrijven
Google Analytics

 

 

bg Image
Back to top